Retourneren en ruilen:
Bij Bontirebouchon doen we ons best om onze productbeschrijvingen zo gedetailleerd mogelijk te houden, zodat u niet voor verrassingen komt te staan wanneer u onze producten ontvangt. We willen dat onze klanten precies weten wat ze bestellen.
Annuleringsbeleid voor bestellingen:
We zijn trots op ons vermogen om alle bestellingen die op onze site worden geplaatst snel te verwerken. De meeste bestellingen worden binnen 12 uur verwerkt. Als u uw bestelling om welke reden dan ook wilt annuleren, kunt u ons een e-mail sturen op contact@bontirebouchon.fr zo spoedig mogelijk.
Een grote meerderheid van artikelen die op voorraad zijn, wordt binnen 12 uur verwerkt en/of verzonden. Het is absoluut noodzakelijk dat u gedurende deze tijd contact met ons opneemt, zodat we kunnen proberen uw bestelling te annuleren voordat deze wordt verwerkt en/of verzonden.
Een verzoek om uw bestelling te annuleren kan niet in behandeling worden genomen als deze al is verwerkt.
Adres fouten:
Het is uw verantwoordelijkheid om de juistheid van dit adres te verifiëren en om zeer snel contact met ons op te nemen om ons op de hoogte te stellen van eventuele wijzigingen. Dit laatste kan alleen worden uitgevoerd als uw bestelling nog niet is verwerkt.
Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor onjuiste verzendinformatie. We zijn ook niet verantwoordelijk voor geweigerde of onbestelbare bestellingen (ontoegankelijke adressen, onvolledige adressen, enz.).
In de laatste gevallen kunnen deze pakketten aan ons worden geretourneerd, maar niet altijd.
Als uw bestelling wordt teruggestuurd naar de afzender, bieden wij u de terugbetaling van uw bestelling aan, in mindering gebracht op de verzendkosten, of bieden wij u een terugzending aan, naar keuze.
U komt pas in aanmerking voor terugzending of terugbetaling van uw bestelling als uw pakket door de afzender is ontvangen.
TERUGSTUURBELEID :
We accepteren retourzendingen om welke reden dan ook! Of je nu ontevreden bent of gewoon van gedachten bent veranderd. Ons retourbeleid is 14 dagen vanaf het moment dat u uw producten ontvangt. Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent, neem dan contact met ons op via e-mail: contact@bontirebouchon.fr het retourformulier te verkrijgen en in te vullen. Onderteken het en stuur het samen met uw pakket naar het adres dat we u zullen geven als u naar onze ondersteuning schrijft.
Ruilen / Terugbetalingen / Vervangingen
Als je binnen de retourtermijn van 14 dagen zit, bieden we je 3 opties:
1. Ruil je artikel om voor een andere maat/kleur.
Ruilen is alleen mogelijk voor dezelfde stijlmaat en/of kleur. Het ruilen van een ander product is ten strengste niet toegestaan. We raden u aan uw originele artikel te retourneren voor een terugbetaling en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen voor het product dat u wilt.
2. Restitutiedetails en vouchers
Standaard is de terugbetalingsmethode de voucher. Als u een terugbetaling wilt ontvangen, laat het ons dan weten.
Alleen de uiteindelijk betaalde prijs (na eventuele korting en transactiekosten) wordt terugbetaald.
Kortingscodes of vouchers kunnen niet opnieuw worden uitgegeven en kunnen niet worden gerestitueerd.
3. Vervanging van een verkeerd of defect artikel
Het spijt ons echt! Stuur een e-mail naar contact@bontirebouchon.fr met de volgende gegevens:
Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen voor mijn product?
Als je wilt, kunnen we je een nieuw product sturen of vervangen door een ander artikel van dezelfde waarde.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend (indien van toepassing). Vanwege inspectie-, magazijn- en administratiekosten kunnen voor sommige artikelen 15% herbevoorradingskosten in rekening worden gebracht voor geretourneerde en terugbetaalde bestellingen. Voor bestellingen die worden geruild of artikelen die worden geretourneerd/geruild vanwege een defect van de fabrikant, worden deze herbevoorradingskosten niet in rekening gebracht. Er worden kosten in rekening gebracht op de oorspronkelijke bestelling en het saldo wordt terugbetaald. Het is de koper die de retourkosten moet betalen.
Hoe lang duurt het om een terugbetaling te krijgen?
Over het algemeen kan het tot twee weken duren voordat terugbetalingen zijn verwerkt. Alle terugbetalingen moeten worden geverifieerd op echtheid en moeten ter verwerking worden ingediend bij onze boekhoudafdeling.
Hoe een artikel retourneren?
Te late of ontbrekende terugbetalingen:
Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via contact@bontirebouchon.fr
Levering :
De klant is verantwoordelijk voor het betalen van zijn eigen verzendkosten voor het retourneren van een artikel. Als u een terugbetaling ontvangt, ontvangt u precies wat u voor het product hebt betaald (minus de kosten voor het opnieuw bevoorraden).
Als u een omruiling wilt: afhankelijk van uw land van herkomst kan het 2 tot 7 weken duren voordat uw geruilde artikel u bereikt.
De verzendkosten van de retourzending zijn dan voor uw rekening.
In geval van terugbetaling garanderen we dat dit gebeurt binnen een periode van minder dan of gelijk aan 14 dagen na de datum van ontvangst van het geretourneerde pakket. Er wordt geen rembours aanvaard, om welke reden dan ook.